Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil... Bence konu açmadan önce yazdıklarınızı iyice düşünün. Acaba bu noktaya gelmeye hangi mesajınız sebep oldu bunu düşünün. Karşılıklı polemiğe girmekte forum kurallarına göre yasak. Report tuşunun işlevi bu. Düşünsenize karşılıklı polemik sonrası moderatörler bütün işi gücü bırakıp sizin yazdıklarınızı okuyup kimin haklı kimin haksız olduğunu bulmak için vakit harcıyor... Gerek var mı böyle şeylere?