Acaba çifte standart uygulanan diğer kişi moderatörün yakın arkadaşımıydı? Belki de milyar pardon milyon dolarlık şirketinin iş ortağıdır vay be 😄
Çifte standart değil ama kendi fikrimi belirttiğim konularda bile ne argo ne küfür kullanmamama rağmen konum kaldırılıyor. Forumu çok seviyorum ama bazen bunlar da benim canımı sıkıyor.