Merhaba arkadaşlar,
Ben BilgeAdam'dan C# ve .NET eğitimi alıp sektörde kendime iş bulmak istiyorum. Eskiden BilgeAdam gerçekten iyiydi sertifikalarını alan güzel yerlerde iş bulabiliyordu. Acaba şu an BilgeAdam'ın eğitim kapasitesi ve sertifika aldıktan sonra ki iş bulma olanağı ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar bilgi verebilirler mi?
Veya BilgeAdam gerçekten kötü ise bir alternatif önerebilirler mi İstanbul için?