Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kimseyi koruduğum yok fakat kaç yüz bin üyeli forum, moderatörler zaten yoğun bir şekilde vakit ayırıyorlar. Onların da bir hayatları var gerginlerdir bir sorunları vardır olay anlaşılmamış olabilir.
Burada böyle bir konu açmak yerine direk moderatöre veya da En üst yetkili olan Coşkun Abi'ye mesaj atsan daha güzel bir cevap alabilirdin bence.
Yaptığının yanlış olduğunu düşünüyorum.