Merhabalar,

Evet, doğru duydunuz. Artık yasaklansam da zerre umurumda değil. Biz insanlara karşı ahlaklı ve üslupla oldukça birileri çıksın satışlarımızın illegal olduğunu, sahte olduğunu ve yalan iddialar ile satışımı baltalasın. Şahısa düzgünce bilgi verdikten sonra halen üste binmeye başladı. Doğal olarak sinirlendim ve yine üslubumu bozmadan en ufak bir argo kelime veya “lan” kelimesi kullanmadan yaptıklarından dolayı açık açık adam gibi dur, saygılı davranayım. İnsan gibi anlatıyorum, dinlemek istemiyor, Farklı gözle bakmaya devam ediyorsunuz dedim. Bu cevabımdan sonra ismini vermeyeceğim bir moderatörü etiketledim. Konunun uzamaması için müdahale etmesini sağladım. Tabii, ilk önce tartışmanın başında olay sakin iken üyenin mesajlarını reportladım. Herhangi bir işlem uygulanmadı. Gel görelim ki yasaklama işlemi uygulanan üye kim oldu? Forumdan 1 gün uzak kaldım. İnanın, haksız olsam zoruma gitmezdi. Şu an o üyeye o kadar kin yuttum ki Allah kimsenin başına vermesin. Çamur atan arkadaş yüzünden kalbimiz kararıyor, Allah affetsin. Hayırlı Cumalar...

Teşekkürler 😊