Tek ekranla giriş yapıp url'ye ekleme yapmayı deneyin. Ancak teknik bir sorun varsa beklemek uygun olabilir. Veya İngilizce öğrenmeye başlayabilirsiniz :-)
Aslında alışkanlık ve ezberden dolayı çok sıkıntı olmuyor ama ten uyumu diyelim, alışmışız bir kere türkçeye