Hayırlı olsun hocam merak ettim trenin başı ne zamandi ? Ne kadar zamanda kar ettiniz ?

Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dogeden kâr yapan arkadaşlara paraları hayırlı olsun şimdiden☺ Zarar edenlere de geçmiş olsun.
Çok şükür ben treni başta yakalayanlardanım. Ailemde bir çok kişiye zorla aldırmıştım ( pump olabilen bir coin olduğu için geçmişte olduğu gibi) telefonum susmadı tüm gece 😅