Benim anlamadığım şey şu ortalama 180000 gelirli bir siteyi neden 4-5 aylık gelirine satıyorsunuz. Sonuçta para probleminizin de olmadığı görülüyor.
Mantıklı olanı çok üst seviyeler satmanız değilmi. Acelenizde yok sonuçta ayda bile güzel paralar geliyor.