ejder126 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Güleyim boşa gitmesin.
Neden mi sadece kendi bildiğim sektörü inşaat firmaları milyon kişi istihdam ediyor
Ve vergi kaçmak için asgari ücret gösteriyorlar inşaat işçilerini

Bir taşla ikin kuş vuranda var işçiyi çalıştırıp parasını vermeyip bimere şikayet ettiğim de asgari ücret tutarında ödeme yapanda oldu
Kısaca o istatistik yanlış
Asgari ücret üstünde çalıştırılıyor sigorta ve vergi kaçmak için asgari ücret bankaya yatırılıyor gerisi elden veriliyor
Ben sadece milyon kişiyi istihdam Eden inşaat sektöründe bahsettik diğer sektörler de var.