Selam, abimin kurulmuş bir şirketi var. Bu şirket üzerinden alt yapılanma tarzında yeni bir hizmet alanı açıp oradan vergi verebilir miyim? Kısacası, kurulmuş bir şirket üzerinden hizmetimin vergisini nasıl öderim?