laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıkıldım hocam ondan 😅 gözüme kötü gelmeye başlamıştı
Şu forum da tek eksik olan avatar değiştirirken anında gözükmemesi. Göremiyoruz ki şu yeni avatarınızı nasıl gözüktüğünü
Bu arada teşekkürler kapak foto kullanımı için (: