Yazının büyük bir kısmı siyah tek ile yazılmış gece modu temasında okunmuyor muhtemelen diğer yarısı yani beyazla yazılan da diğer temada okunmuyırdur düzeltirseniz okuyabiliriz hocam
Uyarın için teşekkürler hocam, gündüz modun da bir problem yok ama gece modun da zor okunuyor düzenleyeceğim.