Herkese Merhabalar, İyi Forumlar..
Koçtaşın kendi sitesi üzerinde araç aküsüne ihtiyacım olduğu için inci akü aldım 72lik 350TL'ye.
Ödemesini yaptım. Ödemesini yaparken hemen ertesi günü mağazadan teslim alabileceğim belirtilmişti. Üzerinden kaç gün geçti.
Müşteri hizmetlerini aradım. Depoda bu ürünün olmadığını, ürünün gelmeme ihtimali olacağını söyledi. 7 iş günü beklenmesinden bahsettiler. 7 iş günü sonrasında ise, ürünün geleceğide baya bir şüpheli görünüyormuş. İsterseniz, aynı hesaba siparişinizi iptal edip parasını iade edebiliriz cevabını aldım. Para iadesininde 3 günde hesaba geçeceğini söylediler.
Bulunduğum yerdeki koçtaş mağazasına gidip alamazmıyım? Koskoca mağazada yok mu yani bu aküden? Bana akü lazım ve ben ödemesini yaptım. Stokta yoksa neden ödeme kabul ediyorlar?
Bu konuda haklarım neler? Ne yapmamı önerirsiniz?