eoz1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok dostum mesajı görüp hemen düzenleme yapmaya utanmıyorsun da buna mı utanıyorsun anlamadım yazdığıma pişman oldum aslında da tekrar ettiğim gibi neyse
@AvrupaGelinlik; hocamız cevabı ilk verene verecem dedi. Ben sadece papara yazmadım. Papara yazmak kural değildi. Sadece hocamız uğraşmadan direkt parayı atarım diye papara yazın dedi. Kural cevabı ilk bilen kazanıyordu.