sametdemir38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım çok istiyorsan vereyim. Adına ben baya bir utandım.
yok dostum mesajı görüp hemen düzenleme yapmaya utanmıyorsun da buna mı utanıyorsun anlamadım yazdığıma pişman oldum aslında da tekrar ettiğim gibi neyse