her insanın tansiyonu bir olmaz
İç hastalıkları uzmanına görünün düşük tansiyonun altında yatan nedenleri bilmeden tavsiye üzerine hareket etmemekte fayda var.
Varsa bir şikayetiniz Kardiyoloji bölümüne gidin.
Tansiyon değerleriniz normal.
Doktora sorulmalı
benim bildiğim normal tansiyon 12/8 olur ama arkadaşın 9/5 nasıl normal oluyor acaba ? ben mi yanlış biliyorum yoksa...
Doğru biliyorsunuz. Büyük 10 Küçük 6 altında olan tansiyon düşük tansiyon olarak görülür.
Düşük tansiyon ihmal edilmemelidir. Birkaç gün aynı saatte ölçün not edin ve doktora gidin
Değerli yorumlarınız için teşekkürler, düşük olduğu için tuzlu ayran içtim kısa zamanda doktora gideceğim.