English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet iyi.Tbm biraz düşük sadece.
webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence fena değil hocam bol kazançlar dilerim
Tşkler yorumlarınız için ilk defa adsense kullanıyorum sormak istedim