Aynı bakış açısına sahibim ama işin bir de yerli borsayı bırakıp yabancı borsayı destekleme noktası var. Keşke yerli borsalar yurt dışına açılıp global olabilse de gururlansak. Ama maalesef sistemsel sıkıntıları çok müşterileri mağdur edebiliyorlar. Ben yine de ufak miktar tutuyorum Btcturk'te. Bu arada hocam sistemkoin için değişik haberler vardı yanlış hatırlamıyorsam bir inceleyin derim.
ohoooo sistemkoinde ne sıkıntılar yokki en meşhuru 7 btc yi iç etmiştiler , sistemkoinin artısı çeşit çok ve benim uzun vade düşündüğüm altcoinlerden bazıları sistemkoinde olduğu için mecburen ordan almıştım .