Uretopia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam Vip72 mi kullanıyosunuz acaba TR IP'den şüpheleniyorum da ben birazdan başlayacağım bende
Yok ben başka ülkeden premium mobil proxy kullanıyorum.