Fosil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoşgeldin, hoşgeldin; kimse reklam açamazken reklam açabilen güzel insan. Nerede kaldın, dün geceden beri özledik seni? 10 gün önce kart ekleyemiyordun yine master olmuşsun Facebook'da
Biriyle karıştırdınız sanırım. Benim kart ekleme gibi bir problemim yakın zamanda olmadı. Sıradışı oldu oda görseldenmiş hallettim. İstersen örnekleri çoğaltabilirim






IBAN da ekliyim. Sıfır hesapla açıyorum bu arada hepsini. Aç geç yapıyorum. 1 IBAN açana kadar 3 tane kartla açtığım açmıyorum bu arada IBAN la reklam



Buda bonus olsun size. Reklamlarım direk aktif olarak yayınlanıyor. 2 MB sınırı olduğu için link olarak bırakıyorum

https://gifyu.com/image/UniA

İyi forumlar diliyorum size bol kazançlar. Benim kimseye yalan borcum yok. Boşta konuşmam.