irtibat teliniz iletebilirmisiniz dm den
hocam numaramı PM den yolladım fakat biliyorsunuz ki r10 mesajları biraz karmaşık işliyor. Şuan ben attığım mesajları göremiyorum 2 kez attım 3.kez atmak istemedim ulaştığından emin olmak için yazıyorum mesajım size ulaştı mı?
Düzenleme: Bu arada şuan ulaştığını gördüm kusura bakmayın