Ben o kadar yüksek olduğunu düşünmüyorum
Sırf sigorta düşük olsun diye maaşını asgari ücret üzerinden yatıran o kadR çok kişi var ki
Ha hepsi düşülse yine birinci oluruz o ayrı mesele
Onun diğer bir nedeni de vergi diliminden dolayı şimdi işçi bazen tamam fark etmiyor yada bilmiyor ama bazı şark kurnazları da iş veren el birliği ile bu yolu seçiyor
En kral son 2 ay 100-200 kesinti oluyor öyle olunca gerçi oda bazen iade ediliyor agi ile de artık yasası çıkarsa ama yine de her türlü kârlı oluyor yüksek maaş alanlar da
Mesela haberlerini araştır özel hastane de adam prof doktor ama asgari ücretli görünüyor bu adamların amaçı sigorta primi düşük çıksın değil 1:1 bunların nedeni gelir vergisi kesilmesin diye