Bir ara benim kargom vardı.Giriş dairede oturuyorum adam bina kapısının önüne gelmiş diyor kargonuz var diyorum binaya girin teslim edin.Dışarı gelip almanız lazım diyor.Dışarı gidip almıştım
Bazen çok saçmalıyorlar kargo firmaları