darkness6162 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucuda içinde açtığım ".exe" uygulaması uzak masaüstü bağlantısı kesildiğinde duruyor. Bu sorunu çözebilecek siteden sunucu kiralayacağım
Merhaba darkness6162,

VDS paketlerimizi önerebiliriz; https://www.cliaweb.com/vds-sunucu.html

İyi çalışmalar.