Ben o kadar yüksek olduğunu düşünmüyorum
Sırf sigorta düşük olsun diye maaşını asgari ücret üzerinden yatıran o kadR çok kişi var ki

Ha hepsi düşülse yine birinci oluruz o ayrı mesele