Grafikte 1. olmamızın basit bir açıklamasını yapıyım. Kişi asgari ücretin üstünde maaş alsa bile ne yazık ki iş veren kişinin resmi aldığı ücreti asgari ücret olarak gösterdiği için bu durum söz konusu oluyor ve asgari ücret ile çalışan sayımız çok üstlerde görünüyor. Bu kervana bende dahilim asgari ücretin çok çok üstünü almama rağmen asgari ücret ile sigortam ödeniyor.