Yanlış anlamayın ama sizin üye yapmanıza vesile olan arkadaşlar R10 da her şey oldugundan ucuz ya da bir sekilde işleri bedavaya yapıyorlar tarzında tembihliyor mu?
Böyle bir soru sormamın sebebi yeni üyelerin çoğu 100 liralık işler için 10 liralık teklifler vermesi.
15₺ ye en fazla 1 aylık hosting alabilirsiniz.