MATRIX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle iyi dileklerini ileten herkese teşekkür ederim




Teşekkürler. Ufak tefek rakamlar için bile büyük cezalar kesilen ülkemizde ilk günden itibaren her kuruşuna kadar vergilendirmemizi yapıyoruz Satışımızı da faturalı olarak yapıyoruz



Bu işimizi görüyor şimdilik Ayrıca dedicated kullanmayı bilmiyoruz


Yalan olmasın tam emin değilim ama o civarda bi rakamdı taş patlasa 25 dolar şimdi makbuzu bulamam gece gece
Şuan baya misafir üye konuyu takip ediyor, forum dışı iletişim adresiniz yok zaten. Kim bilir ne söylemek istiyorlardır :d