Öncelikle iyi dileklerini ileten herkese teşekkür ederim
Teşekkürler. Ufak tefek rakamlar için bile büyük cezalar kesilen ülkemizde ilk günden itibaren h
er kuruşuna kadar vergilendirmemizi yapıyoruz

Satışımızı da faturalı olarak yapıyoruz
Bu işimizi görüyor şimdilik

Ayrıca dedicated kullanmayı bilmiyoruz
Yalan olmasın tam emin değilim ama o civarda bi rakamdı

taş patlasa 25 dolar şimdi makbuzu bulamam gece gece
Şuan baya misafir üye konuyu takip ediyor, forum dışı iletişim adresiniz yok zaten. Kim bilir ne söylemek istiyorlardır :d