gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitemin altyapısı shopier kargoya zam geldi kdv ve hizmet bedelide oluyor kargo 13tl oldu ben siteme bunu 10tl olarak yansıttım sürekli zarara giriyorum kargoyu 15 tl yapsam hiç kimse bir şey almayacak sizce ne yapmalıyım ?
İlan alt limiti de 20 TL oldu bu arada yani kargo kodu alabilmek için.