Felanca ülkede bir grup bilim adamı 10 yıl bir konuyu araştırıyor ve 10 yıl sonra şunu bunu öğrendik diyor
Türkiye de var mı böyle birşeyler araştıran sanmıyorum
Kışın hocalar sınıfa bile gelmiyor asistanın odada asistan veriyor du dersi
Bzdekilerin büyük kısmı internetten makale yazıp odasında pöfür pöfür sigara içip ilme değil siyasete adamışlar kendilerini