Diğer konuda da yazmıştım. Malesef reklamlar geliyor 3-4 gün sonra tekrar gidiyor. 1 ay daha sabrederim totalde 2,5 ay olur. Düzelmezse bye bye
Gideceğini biliyordum da ne bileyim belki bir ihtimal gitmez diye umut vardı.. 2,5 ayın sonunda düzelmezse hesap mı devre dışı kalıyor site mi?