Beyler bir sorun var olay şu; şimdi çalıştığım şirket de patron diyor ki dil eklentisi olsun tamam okey dedim yaptım ettim çeviriyo ama şimdi de diyor eklenti sıkıntı çıktı kaldır abi dedim okey onuda kaldırdım diyorum ki ben siteye www.siteadi.com/engilish olarak yapabilir miyim? yani böyle bir şey olabilir m? ilk defa böyle bir soruyla karşılaşıyorum bilenler aydınlatsın istişare yapalım.