Merhaba Arkadaşlar;
Opencart sitesinde sipariş siteye düşmüyor siteye düşmediği içinde bize mail gelmiyor ve bir faturadaki siparişlere de düşmüyor. Kullanıcı ürünü alıyor ödemeyi yaptığında hata veriyor ödeme alınamadı diye ürün sepette kalıyor ama parayı çekip siparişi iyzicoya atayır bizim siteye düşmüyor. Bu sorunu nasıl çözebiliriz. Ücret karşılığı yada nasıl yapabileceğimi anlatır mısınız ?

Saygılarımla.