Plesk ile kolay oluyor hocam ama?
hocam kopyalama yontemını çözemedım kı kopyaladğım sıtenın admın panelıne gıremıyorum kı demo dıye sıteyı r10 dıye saba kopyaladım r10 wp admın panelıne gırmek ıstedığımde benı demonun admı panelıne atıyor.
acaba ben mı yanlış kullnıyorum