Valla dürüst olmak gerekirse ben eskiden sadece işim düştümü R10'a uğrardım ama Coskun hocam R10'u devraldıktan sonra devamlı uğrar oldum. Ülke gündemini takip etmek için Twitter'ı ve Eksi Sözlük'ü kullanıyorum.