Murat Kafadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Geçmiş olsun,

Hastaneye, sekreterliğe ulaşamıyorsanız, konuyu e-devletten bimer ve cimer'e yazarak çözümleyiniz, kısa sürede dönüş yaparlar.

Bilginize.
teşekkür ederim bi deneyim onu da