iguanamehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim aslında ben ilacı kullanmaya başlayınca çocukluk zamanlarımdaki ruh halime döndüm o zamanlardaki gibi pozitif eğlenceli birisi oldum zaten sürekli kullanma gibi bir amacım yok gerektiği kadar kullanacağım ve bana doktorda söyledi bu mesleklerde sıkıntı yaşayabilirsin diye benim o meslekleri yapma hayalim olmadığı için kabul ettim birde e devlet üzerinde nereden bakabilirim acaba
Ilaç rapor sorgulama de ordan gorebilirsin
Raporu 1 yıllık hazırlamış olabilir beninki öyleydi