Kardeşim ayni sorun bende vardı yemin ederim

3-4 farkli ilac verdi hicbiri fayda etmedi ilaç lal ediyor seni fakat kullanmayinca x2 kotü oluyorsun geçmiş olsun tekrardan
Siciline işlemiş olabilir e devlet uzerinden kontrol et bekçi polis olamıyorsun
teşekkür ederim aslında ben ilacı kullanmaya başlayınca çocukluk zamanlarımdaki ruh halime döndüm o zamanlardaki gibi pozitif eğlenceli birisi oldum zaten sürekli kullanma gibi bir amacım yok gerektiği kadar kullanacağım ve bana doktorda söyledi bu mesleklerde sıkıntı yaşayabilirsin diye benim o meslekleri yapma hayalim olmadığı için kabul ettim birde e devlet üzerinde nereden bakabilirim acaba