reçetesiz satan var ama 30 tlye almıştım raporla birlikte alınca 3-4 tl bir şey, odaklanma sorunum vardı ve geçmişimden kurtulamıyordum hep depresif mutsuz geziyordum şükür ilaçtan öncekine göre artık daha mutluyum daha girişkenim sohbetlere ilaç iyi geldi ama uzun vadede ne gösterecek bilmiyorum
teşekkürler ama doktorlar sürekli hastane değiştiriyor ya ama bir deneyim yarın öğleden sonra
Kardeşim ayni sorun bende vardı yemin ederim

3-4 farkli ilac verdi hicbiri fayda etmedi ilaç lal ediyor seni fakat kullanmayinca x2 kotü oluyorsun geçmiş olsun tekrardan