Intercomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla bizim eczacı da her gittiğinde bir dahakine ek rapor çıkar diyor ben de randevu alamıyorum diyorum ki gerçekten hiç yer kalmamış sonra ilacı veriyor
buradan raporsuz alabiliyorum fakat doktor bir şeyler yaptı eczaneye gittiğim zaman T.C. numaramı veriyorum orada gözüküyor raporlu olduğum