Merhabalar, 1-2 yıl önce domain üzerine adsense alınmıştı daha sonra o adsense satıldı. Daha sonra şimdi siteye yeniden başka bir kimlik ile almaya çalışıyoruz fakat ikinci hesap ve program ihlali diyor. bunun çözümü var mıdır ?