Nettsted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de öğrenciyken ilk defa matbaa işine girmiş bir adamın firmasında çalıştım. Corel kullanıyorduk sadece. Sahipleri bu konuda çok deneyimsizlerdi.ana söyledikleri iki çizgi çekiyosun dünyanın parasını alıyorsun. Aldığım maaş o zamanın şartlarında asgari maaş bile değildi
Şartlar değişmiş bak şimdi ehliyet falanda arıyorlar

Bu da köle arıyor