Ben de öğrenciyken ilk defa matbaa işine girmiş bir adamın firmasında çalıştım. Corel kullanıyorduk sadece. Sahipleri bu konuda çok deneyimsizlerdi.ana söyledikleri iki çizgi çekiyosun dünyanın parasını alıyorsun. Aldığım maaş o zamanın şartlarında asgari maaş bile değildi
Şartlar değişmiş bak şimdi ehliyet falanda arıyorlar
Bu da köle arıyor