Zamanında düzenli çalıştığım bir müşterim artık çok masraf olduğunu düşündü herhalde bana öğret dedi. Bilgisayarın b sini bilmiyor.
İlk çizgi cektirecem

mouse kullanamıyor. Dedim basılı tuş aşağı çek, çekti, sağa çek, çekti yukarı çek dedim mouse u havaya kaldirmisti
Ben de öğrenciyken ilk defa matbaa işine girmiş bir adamın firmasında çalıştım. Corel kullanıyorduk sadece. Sahipleri bu konuda çok deneyimsizlerdi. Bana söyledikleri iki çizgi çekiyosun dünyanın parasını alıyorsun. Aldığım maaş o zamanın şartlarında asgari maaş bile değildi