OrLoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
canidris arkadaş godaddy de başıma geldi diyor artık gerisini siz düşünün daha bilindik firmasımı kaldı
onu ben yorumdan sonra gördüm de yeni sitelerdense bilindik tercih ederim herzaman