polis olarak ve bilgi işlemxi olarak söylüm. polis olmadan sizi hiçbir yere almazlar polislikte amaç güven meselesinden gelmektedir. polis olan kişilere güvenlik testi yapıldığından
Bilgi işlem ya da bilişim suçları polisinin çalışma şekli devlet memuru mesaisi gibi mi oluyor, tatiller, izinler vs yoksa polis memuru gibi mi? Teşekkürler.