iki satırda herşeyin özeti:
taşra kurnazlığıyla çok para var diyip, çoluk çocuk, cahil cüheyla haber okumayan, okduğunu anlamayan birçok kişi malesef youtube daldı, tv kanalları gibi ıvır zıvır ne kadar saçmalık varsa içerik diye ürettiler. Devletin ekonomisi batık (hata dünyanın en borçlu ülkesi sıralamasında ilk sıralarda olduğu) için para kazanan herkesin kafasına çökmeye başladı, youtuberlar da iyi kazanıyor haliyle onlarada çökecekler, vahşi doğanın kanunu.
Suç izleyicide bu çöp içerikleri izleme saati kadar kitap mecmua okusaydınız bu uyanık youtuberlar bu durumda olmazdı.