smm sitesi için vergilendirme şefi ile konuştuğumda bana o kadar gider söyledik, ayda 500-1K için başta 4 5K gider çıktı 😅
Sonrası için muhasebeci 1K dedi bişiler daha saydı ama ben ilk maliyeti duyunca içimden "hadi bana kolay gelsin" dedim 😅
100₺ nin vergisi 20₺ ise direk kesilsin hesabınızdan, prosedürler yüzünden kaybediyor devlet.🙃