Tamamen haklısınız hocam e-devlet üzerinden şirket kurmadan diğer prosedürlerle uğraşmadan beyan edeceğimiz bir banka hesabına gelen giden paranin doğrudan e-devlet üzerinden yada herhangi bir sistem üzerinden vergisini ödesek hiçbir zorluğu olmasa herkes kabul eder özellikle ise yeni başlayan arkadaşlar şirket kurmaya prosedürleri yerine getirmeye çalışınca elindeki paradanda oluyor hatta bazı aylar elindeki sen fazlasini vermek zorunda kalıyor örneğin bazen büyük işler yapan freelancerlar aldığı projeyi 3-5 ay sonra teslim edebiliyor parasını geç alabiliyor ama cebine kuruş girmediği aylarda bile muhasebe damga sobotaj vs vs giderlerine mağruz kaliyor