Size katılıyorum hocam. Sadece boş vakitlerinde ufak işler yapan biri haliyle şahıs şirketi açamıyor. Bazen masrafı bile karşılamayabilir. Tabii ki vergi namustur ama kolaylaşmalı biraz daha.
Bana deseler ki her ay vergilendirilmesi gereken -tespit edilen- kazancın bu kadar gel vergi dairesine öde. Her ay gider düzenli öderim ama o kadar çok ekstrası var ki giderler gelirleri geçiyor