Size katılıyorum hocam. Sadece boş vakitlerinde ufak işler yapan biri haliyle şahıs şirketi açamıyor. Bazen masrafı bile karşılamayabilir. Tabii ki vergi namustur ama kolaylaşmalı biraz daha.